Eşime kötü davrandığında bana iyi davranıyor neden?

İnsanca konuşuyorum mesela bir şey istesem yapmaz ama bağırıp çağırıp küfür etsem hatta bazen çileden çıkarıyor vurduğum oluyor kendimden nefret ediyorum bunu yazarken ama bu sefer yapar yani hatta istediğimin fazlasını sabahtan beri temizlik yapıyorum yardım etmiyor kac kere dedim kavga ettik şimdi mutfağa girmiş topluyor oysa sabahtan beri tatlı dille kac kere yalvardım bir işe elini sürmedi hasta yatağımda yatarım elini sürmez bir işe ama bağırıp çağırınca her işi yapar ben artık sinirlenmek istemiyorum vicdan azabı çekiyorum ama onda tık yok
Eşime kötü davrandığında bana iyi davranıyor neden?
Cevapla