RTE İLE GÖRÜŞME YAPMAK İSTİYORUM NASİL YAPABİLİRİM?

Recep Tayyip Erdoğanla görüşme yapmayı çok isterdim. Bı sürü şey anlatırdım, fikirler verirdim. ABD nasıl zengin vs ne yapmamız gerekiyor nerede yanlis yapıyoruz hepsi. Öncelikle rota AB'ye girmek olmamalı ABye sahip olmak olmalı. Hata burada niye ezik gibi kabullenilmeyi bekleyelim hay Allah'ım git insanlar güzel yaşamaya devam etsinler sen git al oraları lütfen benimle görüşsun ülkede fakurlik kalmaz

RTE İLE GÖRÜŞME YAPMAK İSTİYORUM NASİL YAPABİLİRİM?
Cevapla