Boş vermek ve vicdan azabı arasındayım var mı bir çıkış?

31 yaşındayım üniversiteden mezun oldum yıllarca KPSS kastım olmadı özelleri zorladım olmadı ücretli için başvurdum yüksek lisans denedim olmadı bütün arkadaşlarım evlendi bn yüzden evlenemedim de ama anne olmayı çok istiyodum hala çok istiyorum ama ondan da umudum yok aylarca evden çıkmadım çıkamadım sosyal hayatım olmadı doğru dürüst şimdi bu yaştan sonra çalışsam ne fark eder diyorum pes ettiğim için vicdan azabı çekiyorum ama gram heves ve enerji kalmadı sanırım benim kaderim aile evine mahkum olmak?

Boş vermek ve vicdan azabı arasındayım var mı bir çıkış?
Cevapla