18 yaşındayım, memur olan abim sürekli benden para istiyor. Normal mi?

18 yaşımdayım, memur bekar abim var aynı evde yaşıyoruz sürekli para alıyor benden yok arabaya taksit ödüyorum para kalmıyor bana evde harçlık veren yok çalışmıyorum öyle lisede stajdan kalan para vardı bi 500 alıyor bi 50 tl yollasana diyor yemek yemeye gidiyoruz benim kartı istiyor anlamadım bu işten para veriyor maaş günü sonra akşama geri yollasana diyor yani sizden büyüğünüz sizden para alır mı? Bana vereceginiz tavsiye var mı? Bir abinin kardeşine elini cebine attırmamasımı lazım veya nedir?
18 yaşındayım, memur olan abim sürekli benden para istiyor. Normal mi?
Cevapla