Mikrop kapmam temiz ve düzenli havalandiriyorum 😁 hava çok sıcak napim don mu giyilir 😂 giyemiyorum ben rahat olamıyorum öyle daha rahat düşün ben donsuz giyiyorsam sen nasıl :D sütyen değiştirmezsin
😂 yok geniş olsa bile rahat değil içinde hava sıcak ya dar giyemiyorum zaten testislerim pert olur 😂 fermuara sıkışmaz ya 😂 dikkat ediyorum ama genelde gri pijama giyerim :D kadınlar sutyensiz geziyorsa erkekler donsuz neden dolaşmasın 😂 bir şey olmaz al yanına yapış yapış olmasından iyidir 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sen 3 gün kalacağın yer için yanına ne alacağını buraya sorarak bu yaşa nasıl geldin ki?
22 yas
Bu yaşa kadar da iyi ölmemiş gelmiş 😂😂😂
Hshdhdhd
Onu da kulanmazsin zaten ne gerek var almaya
Sürekli otelde kalcak halimiz yok ya
Hiç alma kullanma sutyen. Yazık ediyorsunuz sarkıyor sutyen kullanınca
Sutyensiz çıkmam hayatta iç çamaşır sonuçta
O zaman fazla al çok sıcak memelerin de terler sonuçta
Onlar çok terlemiyor. acikcasi terlesede kötü kokmuyor koltuk altı gibiii
Sen yine de 1 tane yedek al
Teşekkür ederim
İyi eğlenceler
Teşekkürler
Evet senin için fesat, çamaşır fazladan al lazım olur ablacım.
Bir tane sütyen 3 güne yetmezmi
Sütyen yeter de, fazladan külot al yedek bulunsun.
Kaç tane almalıyım peki külot 3 yeter mi
Ne bileyim kendi kıçın.
Ya hayır yani çocuk oldu ki görürse günde bir kere değiştiğimi tiksinir mi pis dermiiiii
Ablacım kafadan kontak mısın nesin? Herkes senin gibi her şeyi kafaya taksa, kimse evden çıkmaz.
Ben olsam alırdım ama sen diyorsan ben öyle de dolaşırım sen bilirsin 😜
Yeterli ama havalar sıcak çok terleyebilirsin
Duş alma şansım var illaki
Yinede gezersen terli üstünds kalacak bir süre
Sutyenim. terlese de koku olmuyor koltuk altı gibi ama
Bir sey olmaz iste ya rahatsız olmazsın bnce bir tane yeterli o zaman sana
Çocuk şey düşünmez mi ne pasaklı diye olduda gördü diyelim görmezde yani
Sütyen çok al yanına?
Niye
:) onlar o sütyenin içinde yapış yapış olur :) sular kurular başka bir tane takarsın
Hahahshs öyle yapış yapış olcak bir göğsüm yok küçükler
Kaç b ki :D biri tutup kafanı bı kovanın içinde nefessiz bıraksa hoşuna gider mi :D yapış yapış olur neden olmasın aaa hahahaha
70 b 🤣 amannn o kadar çok terlemiyor orası ya
Nasıl terlemez ya 😁 sıcak hava düşün benimki pantolon içinde donsuz terliyor seninki bide sıkan bir şey var onu hahahaha
🤣🤣🤣🤣🤣boooo donsuz pantolon mu giyilir mikrop kaparsn
Mikrop kapmam temiz ve düzenli havalandiriyorum 😁 hava çok sıcak napim don mu giyilir 😂 giyemiyorum ben rahat olamıyorum öyle daha rahat düşün ben donsuz giyiyorsam sen nasıl :D sütyen değiştirmezsin
Donunu geniş al sende dar sıkı alma 🤣🤣🤣🤣fermuara sıkıştırirsin 🤣🤣🤣 ben duş alırım ama 3 gün günlük ztn ya
😂 yok geniş olsa bile rahat değil içinde hava sıcak ya dar giyemiyorum zaten testislerim pert olur 😂 fermuara sıkışmaz ya 😂 dikkat ediyorum ama genelde gri pijama giyerim :D kadınlar sutyensiz geziyorsa erkekler donsuz neden dolaşmasın 😂 bir şey olmaz al yanına yapış yapış olmasından iyidir 😂
🤣🤣ay çamaşırsız hayatta çıkamam valla belli oluyor giyilmedigi utaniirm ben iki tanemi alayım
Al 3 tane yeterli olur ya 😂neyden utanıyorsun ya ben hiç utanmam 😂 bakan bakar geçer yani ne olacak sanki kendileri bilir 😂
Yok ya iğrenç sutyensiz dışarı çıkamam uçları belli olur
😂neden ki çok mu belli olur ya
Evt olur tabi hghf
😂 kaç beden ki hahahahq
70 b
Ciddi misin:D uçları serttir ondan belli eder bence :) bu arada ne yaptın gittin mi tatile :)
Yok daha
Himmm ne zaman gitmeyi düşünüyorsun
Bakalım belli değil
Gizliliğimi açsam gelir misin?
Ben hergün duş alıp değiştiriyorum sen bilirsin 😄
yani yeter herhalde ama alt çamaşır çok al bence
Yeter pek kullanmicaksin zaten
Tatilde sütüne ne gerek var millet bayram etsin işte. Tanga mi giyeceksin bikini mi
En az 6 tane her güne 2 fan. ezi
Çüş 4 tane sutyenim var
Sana 10 tane almamı istersen profil açık 4 ne ya 🤦🏽♂️
Terleyecen al 2 3 tane sağlam iş yap
Garipmiş shdjdjjsj
Hiçbir şey alma
Yine de iki tane al yırtılır ne yapar da
Ben olsam yetmezdi
fesat anlamayın ahahahajajab mal ya
Yetmez