Asosyalim içine kapanık biriyim sizce o kutlamaya gitmeli miyim?

Baby shower partisi düzenliyor arkadaşımın kardeşi beni de davet etti ama çok samimi ve görüşen biri değiliz 40 yılda bir. Diğer arkadaşları da geliyor onlarla samimi ben gidince yalnız kalmaktan çekiniyorum sizce gideyim mi? Ya dislanirsam ya ezik görünürsem herkes herkesle iyiken ben tek kalırsam? Köşe yalnız mı oturayım

Asosyalim içine kapanık biriyim sizce o kutlamaya gitmeli miyim?
Cevapla