1-Benim onu çok sevmem
2-Onun beni çok sevmesi
3-Bizim birbirimizi çok sevmemiz.
2-Onun beni çok sevmesi
3-Bizim birbirimizi çok sevmemiz.


Ortak noktalarımız olması
Benzer ilgi alanlarımiz ve konuşacak konularımızın olması
Az biraz deli olması 😅
Ortak günahlarımız varr😄
Yanacağız ikimizde ateşteee
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşkkk
Yüreğim tutuklu göğsm kafeste.
Yeto ne be skdnc
Aklıma gelmiyor sen bul bir tane
Hsjdnsnf
Bekle bitsin şarkı bul
Ricalars
Cevap
10Cevap
En yakın arkadaşım yok maalesef
Çünkü; o üzüldüğünde ben üzülürken ben üzüldüğümde o üzülebildiği, kimsenin destek çıkmadığı anlarda bile yanımda olduğu ve anne babasına verdiği sevginin aynısını bana yaşattığı için🥹(evriim💕)
ilk okul ortaokul lise beraber okuduk beraber büyüdük beraber yedik içtik benim sırrımı biliyor ben onunkini
Gözlerle anlaşabilmemiz, her ortamda ve her zaman birbirimizi kollamamız ve ne olursa olsun birbirimizin yanında olabildiğimiz için.
Birlikte sık zaman geçiriyor ve iyi anlaşıyor olmamız
Bağımlı gibiyiz biz. Aslında çok yanlış biri benım icin ama kopamıyoruz bilemedim
Güven bağımız, eğlence anlayışımızın uyumu ve birbirimizi çok iyi anlayabiliyor olmamız.
Kafa dengi, dürüst ve akıllı biri. Birbirimizi çok seviyoruz ayrıca.
Aynı şeylere gülüyo ve ayni şeylere sinirleniyo olmamız.
Kişiliklerimizin uyuşması benim için yaptığı iyilikler bana ve aileme karşı saygı duyması bana değer vermesi sorunlarımı dinlemesi
Kimse en yakınım olacak kadar değerli değil. En yakın arkadaşım annem, babam.
Acı bir gerçek her arkadaslık bir gün bitiyor
En yakın arkadaşım en yakın arkadaşım değil çünkü yok
Kafa kız ondan
Arkadaşım bile yok ki yakını olsa
Ama böyle iyiyim ben
Açıklamanın aynısı snsn
En yakın olduğu için
Uzun süredir arkadaşız, güvenebiliyorum.
Güveniyorum çünkü
En yakın arkadaşım yok
uzun yıllardır tanışıyoruz
Kanka olmak güvenmek
Yakın olduğu için
Bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?