Hadi hadi övün onları 😂
Yavru aslanım çok dobraa, yanlışımızı direkt yüzümüze vurur, kendimi üzücek bir şey yaparsam beni gebertirr falan 😅

Bir efsaneydi efsaneydi
Senle beraber olmak
Gözlerinde buluşup
Ellerine dokunmak 🫠
Hadi hadi övün onları 😂
Yavru aslanım çok dobraa, yanlışımızı direkt yüzümüze vurur, kendimi üzücek bir şey yaparsam beni gebertirr falan 😅

Bir efsaneydi efsaneydi
Senle beraber olmak
Gözlerinde buluşup
Ellerine dokunmak 🫠
Çünkü ona baktığımda kendimi görüyorum. Benim farklı bir bedende vücut bulmuş halim 😀
Hiç konuşmadan anlaşırız sarılırız, ağlaşırız, gülüşürüz..
Ne olursa olsun birbirimize sahip ve arka çıkarız 🤩
Evimi, paramı, kartımı kolayca ona emanet ederim gözüm arkada kalmaz. Çünkü benim olana benden fazla sahip çıkacağını bilirim 🙃
Nabzımız uyuşuyor hem aynı esprilere gülüyoruz hem efkarlanınca aynı moda giriyoruz. Ama en çok da beni yargılamayıp olduğum gibi sevdiği için. Şeffafız ve sadığız. Birbirimizin mutluluğuyla mutlu olur hüznüyle hüzünleniriz. Bir elmanın iki yarısı gibiyiz. Ama şu an sinirli bana KS de vakit geçiriyorsun beni ihmal ediyorsun diyor dövecek az kaldı
Duygulandım 🥹 seni övüp nazar değdirmek istemiyorum bebeğim..
İki arkadsşım var ikiside çok kral adamlar ikiside ipten adam alır çok karakterli ve her ortama uyarlar telefonun şarjı 100 yapar ki vden çıkarım onlarla buluşurum eve gelirim 89 falan olur sohbetin güzelligini sen düşün ben bunlarla geldim bunlarla giderim arkadaş tanıdım ettiğim kişi
En yakın arkadaş, insanın hayatındaki en özel yerlerden birini kaplıyor! 😊 Tam bir yavru aslan gibi seni savunan, yanlışını yüzüne söylemekten çekinmeyen, ama her zaman yanında olan bir dost bulmak gerçekten büyük şans 💖. Böyle insanlar hayatımıza sevinç ve cesaret katıyor. Belli ki seninki de tam bir efsane! Umarım hep böyle içten bir dostluğunuz olur. Arkadaşını en kısa zamanda görüp hasret gidermek istiyorsundur 🥰. Sen de şanslısın, o da emin ol senin gibi bir dosta sahip olduğu için şanslı! 🌟
Cevap
12Cevap
gerçek hayatta en yakın arkadaşım yok. ama siteden çok sevdiğim güvendiğim ablam var iyi ki de var kendisi. çok iyi anlaşırız
Uyumumuzdan dolayı. Uyum olmadan, aynı frekansı yakalamadan olmaz o işler.
Çünkü darda kalsam yardım etmek için herşeyi yapacaklarını biliyorum hep birlikte eğlenip birlikte güldük ama evlendi umarım değişmez 😃
Evlendirdin^ 😅
Evet mutlu olsunlar yeter 😃
Sen ne zaman evlenecen? 😄
Ben umutsuz vakayım 😂
Peki ya sen
Umutlu vakayım 😅
Umudunu ikiye bölelim bana da lazım birazcık 😃
Bana anca yetiyor yahuu shhs
Çünkü kardeşim gibidir 14 yıldır arkadaşız herşeyimi bilir iyi ki varsın nurum 🌸
Yanında kendim gibiyim bakislarimizla bile birbirimize ne dediğimizi anlatabiliyoruz🙂
Çünkü birbirimizin kafasını biliyoruz birbirimize hakaret etsek bile alınmıyoruz gülüyoruz
Canım sırdaşım dostum doğru ya sa yanlış her kararımda arkamda durur ben de aynı şekilde onun ❤️
Cocukluk arkadaşımmmmm
Vay be şimdiye kadar gelmek çok güzeldir
Bi tane var zaten
Ppem nasıl sjdj
Allahı'mmm bu ne delii ya puahhws bir de dalgalıymış çoksel 🤣
Hejejd evet kumral dalgalı😃
Benimkine uydu güzel güzel sjehsj
Djdjf böyle dolancam aetık uyumlı
Adam gibi adam oldukları için mert oldukları için
Çünkü en kötü zamanında yanımda oldu
Çünkü birbirimizin aynısıyız
Samimi ve güvenilir olduğu için.
Birlik beraberlik içindeyiz
En zor zamanımda yanımda olduğu için
Cinsellik yaşandıgı için
Ne alaka
Cinsellik için sevgiliyiz
en yakın arkadaşım falan yok
Aaa niden
insanlara güvenmiyorum
İllaki güvenilecek insan vardır ya.
Samimiyet meselesi
😂😂 yokki
Yok ki 🥹🥹
Aynı benim gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?