Neden çocuk yapmıyorsunuz sorusuna ne cevap verilir?

Başlı başına çok patavatsız bir sonu olmasına rağmen insanlar her seferinde bunu sormayı ihmal etmiyor, ben 18 yaşında evlendim ve sonraki 3 sene boyunca gelen giden çocuk niye yapmıyorsunuz diye sordu. İnsanlara biz böyle iyiyiz paramızı kendimize harcıyoruz, istediğimiz zaman istediğimiz yere gidebiliyoruz bizi belli bir yere bağlayan bir şey olmuyor, uykumuzdan, kendimizden ödün vermeden yaşamaktan zevk aldığımız için yapmıyoruz cevabını verdikten sonra garip garip bakışlara maruz kalıyoruz. İnsanların kendi tercihi bu bir zorunluluk değil, çoğu insan yapıyor diye biz de yapmak zorunda değiliz. Artık bunu insanlara anlatmaktan yorulduk, konuyu uzatmamaları için kısa cevap olarak ne söylenir?

Neden çocuk yapmıyorsunuz sorusuna ne cevap verilir?
Cevapla