Niye bu kadar çocuk yapıyosunuz?

Çok çocuk tam olarak hangi amaca hizmet ediyo? 1-2 tane neden yetmiyor? Neden bu kadar sığız, korunmayı bile bilmiyoruz? Yetiştirebilseler hiç sıkıntı yok ama dünyaya kendileri gibi 3 5 kişi daha atıyorlar
Niye bu kadar çocuk yapıyosunuz?
Cevapla