İnsanlar kimseye zararı olmayan birini üzmekten neden zevk alır?

Seni ve sevdiklerini üzmedikleri sürece, kimseye bir zararın olmuyor. Ama onlar hayallerinle alay ediyorlar, çok görüyorlar. Küçümsüyorlar. Her türlü zorbalığı yapıyorlar.

Peki neden, neden, neden?

#DaRealBribery

Güncellemeler
+1 yıl
ÖZELDEN RAHATSIZ EDENLER ENGELLENECEKTİR
İnsanlar kimseye zararı olmayan birini üzmekten neden zevk alır?
Cevapla