Birine zarar veren biri olduğunda zarara uğrayan kisiye değil zarar verene üzülüyorum neden?

Örneğin bi psikopat düşünün birini öldürdü ölene değil psikopat olana üzülüyorum... acaba onu bu hale ne getirdi diye mesela... + artı bu kişileri destekliyorum... eskiye göre çok merhametsizlestim niye böyleyim

Birine zarar veren biri olduğunda zarara uğrayan kisiye değil zarar verene üzülüyorum neden?
Cevapla