Evlilikte bebek istememek büyük bir sorun mu?

Ben hiç ewlenmedim31yasina girdim. Çocuklu dul biriyle bile ewlenebilirim (çocuk , bebek değil yani küçük değilse ve velayeti annedeyse+ adamı çok seviyorsam eğer+ bazı etkenler var) çocuk doğurmak istememin bazı sebepleri var kendime göre tabi. Bazılarına bencilce gelebilir ama kesinlikle bana göre bi durum değil. Hayatım boyunca hiç istemiyorum. Peki bu durum ilişkiyi nasıl etkiler

Evlilikte bebek istememek büyük bir sorun mu?
Cevapla