Kurban bağışını Azerbaycan’a yaptım sizce haksız mıyım?

Selam 👋

ben gurbetçi bir kscan’ım. Turkiyede bakıyorum siyasette inanılmaz bir ayrışma var.

Kurban bağışını Azerbaycan’a yaptım sizce haksız mıyım?

malum partinin seçmeni ekonominin iyi olduğunu savunuyordu. Bende madem iyi kurban bağışını bu sene Azerbaycan’a yapıyorum dedim orada bir numaraya mesaj attım 1 adet büyükbaş bağışladım.

sizce kötü mü yaptım?

Kurban bağışını Azerbaycan’a yaptım sizce haksız mıyım?
Cevapla