Vatanimin ulke Azərbaycan hakkinda ne dusunuyorsunuz Azərbaycanda yasaya bilirmiydiniz eger her gun disarida para harciyordanizsa?

Arkadaslar buna hərşey dahil kahve bile cay bile o degilde bir sey soylicem bizde emekliler 150-180 azn aliyorlar adamlar kira parasindan az maas aliyorlar 🥴 bu ne oglum kira en dusuk 250 adamlar 100-70 azn ziyandalar neyse gulmeyelim sizin yorumlarını bekliyorum. bu site tam benlik.

Vatanimin ulke Azərbaycan hakkinda ne dusunuyorsunuz Azərbaycanda yasaya bilirmiydiniz eger her gun disarida para harciyordanizsa?
Cevapla