Sizce anneannemin yaptığı kırıcı mı?

Bugün buzdolabı açtım baktım kek var rulo, hani marketten alınan. Köy köy yerine falan dedi anneannem. Yoo öylesine baktım dedim ben de.
Neyse sonra oturuyoruz bana şöyle bişey dedi. Keki yemeğe kalkma o benim. Abin bana aldı onu dedi.

Ben çok garip oldum. Yani öyle bişey demesi kalbimi kırdı. İstesem yarın gider 10 tane alırım konu o değil. Ama bence öyle demesi hiç hoş bişey değil.
Sizce anneannemin yaptığı kırıcı mı?
Cevapla