Kadın için boşandıktan sonra evlenmek zor mu?

Guzel bir kadınım, hem yuz olarak hem fizik olarak. Kendimi begenirim cevremde begenir. Ögretmenim çalışıyorum. Bir evlilik yaptim ama yürümedi ayrilacagiz.

Normalde bir daha evlenmem ama cocuk istiyorum o yuzden tekrar evlenirim. Yaş 26. Bundan sonra istedigim gibi birini bulabilir miyim yoksa kriterleri mi düşürmem mi gerek?

Cok gec kalmadan da tekrar evlenmek istiyorum cunku. 30 lara gelmeden dogum falan zor oluyor diyorlar o yuzden. Erkekler bir kadinin evlenip boşanmasını kafaya cok mu takiyorlar?

Yani bosanmis kadinlarin evlenmesi toplumda daha zor gibi sanki ama bilmiyorum. Tekrardan istediğim tarzda biriyle evlenmem cok mu zor bu durumda?

Yani en azindan guzellik ve meslek olarak iyi birilerini bulabilir miyim? Bizim ulkede bosanmis kadınlar daha azını istemeli, kriterleri pek olmamalı, secenekleri daha dar olmali, bekar erkeklere bakmamalı kendi gibi birini bulmali gibi algilar var. Erkekler boşandıktan sonra bekar ve guzel kizlari her turlu bulabiliyor da kadinlarda zor galiba.

Bu olumsuz durumlari en azindan meslek ve dis görünüş olarak kapatabilir miyim sizce? Yoksa erkekler benden bosanmis oldugum icin kacar, beni istemezler mi?

Kadın için boşandıktan sonra evlenmek zor mu?
Cevapla