Hayatı boyunca hiç arkadaşı veya sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

30 yaşında bir abim var. Bugüne kadar ne bir arkadaşı, ne de sevgilisi oldu. Çok asosyal, ot gibi yaşayan bir insan. Şu an psikolojik tedavi alıyor. İçtiği ilaçlardan dolayı daha da içine kapandı, sessizleşti. Bizimle bile doğru düzgün konuşmuyor artık. Geçen gün intihar etmeyi düşündüğünü söyledi. Ben abimin bu durumuna çok üzülüyorum. Abimi nasıl düzeltebiliriz?

Hayatı boyunca hiç arkadaşı veya sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla