Türk kızları neden bu kadar mutlu , çok mu özgür oldular diye , hepsi gülüyor , erkekler tam tersi?

Yani mesela kızlar evlense evlemese nolur , çalışmasa , çalışsa nolur?
Güncellemeler
+1 yıl
Örnek vereyim manken kız en yakışıklı erkek var diyelim ve manken kız erkeklerle konuşmak istemese de yine tanışan çıkıyor ama yakışıklı erkek için bazen böyle olmuyor... Ayrıca cirkin kız bile olsa çirkin erkek olsun misal , çirkin kız biraz güzel kıyafet giyse biraz da şirince konuşsa yine sevgili bulabiliyor ama yakışıksız erkek bir kız kadar , kolay bulamıyor... Bir söz vardır Şanslı olsam anamdan kız doğardım diye...
Türk kızları neden bu kadar mutlu , çok mu özgür oldular diye , hepsi gülüyor , erkekler tam tersi?
Cevapla