Ülkemizde kütüphanelerin doğru amaçla kullanıldığını düşünüyor musunuz?

İzlemlediğim kadarıyla birçok kütüphane amacı dışında kullanılmaya başlanmış. Sessizlik yeri olan kütüphaneler sesden geçilmiyor. Sevgililerin buluşma yerine dönmüş birçoğu. Ders çalışma amaçlı geliniyor sadece sanırım ida çalışan nadir. Kitap almak, okumak yok denecek kadar az. Etüt merkezlerine dönmüş birçok kütüphane. Ve tabi ki buluşma yerine dönmüş. Kütüphane adabı neredeyse kimsede kalmamış. Özellikle Z kuşağı denen kuşakta. Lütfen kütüphane kullanacaksınız kurallarına uyarak kullanın.
Ülkemizde kütüphanelerin doğru amaçla kullanıldığını düşünüyor musunuz?
Cevapla