Yeni birileriyle tanışmak neden sıkıcı gelmeye başladı?

sosyallesmek icin bazen yeni insanlarla tanışıyoruz ediyoruz ama sanki bu aralar cok sıkıcı geliyor bana. klasik sorular cok baydi baska turlu tanistigim insanlarin enerjisi daha yüksek geliyor ama... bu durumu nasil asarim

Yeni birileriyle tanışmak neden sıkıcı gelmeye başladı?
Cevapla