uzun süredir hayatımda hiçbir şey hissetmiyorum, tükenmiş durumdayım.
önceden insanlara karşı kendimi iyiymiş gibi göstermekte iyiydim şu ansa iyiymiş gibi gösterebilecek halim kalmadı.
ilişkim var partnerim değer verdiğim biri. fakat son zamanlarda önceliği ben değil çevresi olmaya basladi. sözler veriyor ve yanıltıyor sonrasında beni suçluyor.
anne baba diyebileceğim yanımda olan bir ailem de yok
kedilerim var onlar bir nebze hayata tutunmamı sağlıyor versem bakabilecek arkadaşlarımda var çok şükür
bu uzun sürecin öncesinde mutluydum eğlenceliydim yani bir şeyler hissedebiliyor yaşayabiliyordum
uzun süredir bu kadar hissiz olmaksa gerçekten beni tüketmiş durumda tek sorun kedilerimin beni özleyip özlemeyeceği
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer