Türkiye'de eşitlik saçmalığı ve kızların kendini çok üsten gormesi?

ulan kızın iki bacak arasından başka sahip olduğu şey yok kocam zengin olsun vs vs tripleri daha neler neler ben fakir değilim ortalama düzey demeyein fakir konuşuyor1. girdikleri triplere bak erkek kendini geliştirmiş kaliteli aileye sahip efendi biri kız lüks araba peşinde içinde veriyo 😂😂 burdan erkeklere tavsiye verim arkasaşlar hicbirkiza kendinizi ezdirmeyin saygısızlık yaptirmayin dünyada karımı yok git kendini geliştir kitaplar oku spor yap kendinle ilgilen uyanık olun işyerinde tanıdığım nişanlı türbanlı olan hi kız sirtimi citlatirmisin diyor millete ulan kızı gorsen ne kadar hanım hanımcık falan dersin uyanık olun çapkın olun onların anladığı dilden konuşun çok iyi yürürsünüz zaten efendi erkeği kimse sevmezz azıcık ortam gören bilir ucundan ortam gören kızda bozulur cidiye almayın kimseyi seçeneği yoktur belkide seçeneği yokwn herkes herkese sadıktır tek?
Türkiye'de eşitlik saçmalığı ve kızların kendini çok üsten gormesi?
Cevapla