Arkadaşlar Yks sınavından kötü aldım ailem beni üniversiteyi okutmicaklarmis bana bağırıp çağırdılar neymiâ evde oturup ev işini yapicakmişim 🥺💔 çalışmama izin vermiyorlar da kizlar bizde çalışmaz kocaların parasını yerler diyorlar ben kapıcam şimdi 🥺😔 evlenmeyi düşünüyorum belki daha iyi bir hayatım olur
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
TAVSIYE DEGILDIR KESINLIKLE ama sende kendimi gordum. 2 yillik tutturdum diye okuma daha iyi dediler. Hafizliga gittim 2 yil, olmadi. Esimle tanistim. Aileme anlattim. Internetten tanistik diye karsi cikti buyuk konustu seni gurbet ellere veremem sana dayanamam dedi. Israr edince de belleme dedi gozlerini belertti. Korktum. Benimkiyle konustum anlastim kactim ona. 2 kere hemde. Ilk kactigimda anneme inme inecekmis neredeyse. Binturlu ikna ettiler beni ablam aldi brni goturdu ailemin yanina. Ikinci kactigimda abim demis ki bu yine kactiysa gercekten seviyodur gitmiyoruz peşine. Film orada kopuyor. Evlenmemiz icin herkes araci oldu yardim etti. Evlendik velhasil. 6 yıllık evliyiz. Ben meslek sahibi miyim, kolumda altin bilezigim var mi? Hayır. Koca eline mi bakıyorum? Mecburen evet. Okumadan eline meslegini almadan evlenmemeni öneririm gülüm. Şimdi iki kucuk cocugumuz var. Ben gecen hafta yks ye girdim. Guzel de gectigine inaniyorum. Benim ilgi alanim olabilecek ve meslegini yapabilecegim bir alan bir bolum tuttururum inşallah. Olursa mecbur aciktan okucam. İstanbul'da yasiyoruz, orayi tutturmam mumkun degil, o kadar iyi net yaptigimi sanmiyorum. Maddi sıkışıklik yasiuoruz su siralar cok fena. Esime dedim simdi calisiyo olsaydim 2 maasla en azindan bi tik daha rahat ederdik. Belki borcumuz olmazdi. Belki az olurdu. Rahat ederdik. Tekrar soyluyorum. Kesinlikle ornek olmak icin yazmadim. Sende kendimi gordum sadece. Hic mi guzel ve istedigin bi bolum gelmedi, 1 yil daha calis. Yksden ne puan alirsan al bence oku. Bu devirde bu ulkede meslegi olmayan kadinlar hep ezilmistir. Agzna mıçılmasinı istemiuosan ekonomik ozgurluk istiyosan koca eline bakmmamak istiyosan oku calis bitanem. Kendine iyi bak.
Ya ailem okutmicaklar artık çalışmak istediğim onlara söylediğimde bana bizde kızlar çalışmaz dediler çalışmalara izin vermiyorlar 4 duvar arasinda oturuyorum dışarıyı çıkmama izin vermiyorlar annem bana şidet gösteriyor bana bedua ediyor bir şey yapmadığım halde annem beni evde hizmetçi yaptı bütün evi bana temizletiyor hergün ağlıyorum açık giyinmemede izin vermiyorlar annem beni zorla kapaticak🥺🥺💔 evlenmeme de izin vermiyorlar o yüzden kaçmak istiyorumm belki iyi bir hayatım olur hiç kimse beni sevmiyor
Haah ayni benim eski hayatim. Evlilik cozum degil ama gulum. Bunu mutlaka aklinda tut. Hele ki anlayissiz erkege denk gelirsen hayatin zindan olur. Benim annem de beni dizinin dibinden ayirmazdi. Kapanmam icin zorlamadilar ben kendm kapandm ama smdi pisman miyim bilmiyorum. Bir ara acilmak istedim yapamadim, evlatliktan reddediyodu. Turklerde bi anlayis var, duygu sömürüsü her zaman ise yarar. Manipulasyon.
Kacmak evlenmek cozum degil. Kendi meslegini eline almazsan cok cekersin. Esin de dikis tutturamazsa napcan, is para konusunda?
Ben de calismak isgemistim bizde kadinlar calismaz erkekler calisir hem namahremler icinde mi calisican derdi annem. Simdi 2 kucuk cocugum elimi kolumu bagliuo yoksa ben calisiyodum esim karismaz hic biseyime.
Ama benim ailem karişiyor
Benim de ailem karisiyodu
Bekar kalsaydim istedigim hayati yasayamicaktim ama evlendikten sonra okumak da zor. Cunku hemen cocugunun olup olmayacagini bilemezsin.
Ya annem bana çok kötü davranıyor az once halacı geldi halıları getirdi annemin parası var ama bana dediki param yok ablam kuaför sonra adamı ablamın dükkanına yolarım annem böyle duyunca yüksek sesle bana bağırdı bedua etti adamı nasıl ablana yoluyorsun git babanın dumanına götür dedi sonra ona adam gibi artık peşinden nasıl gidiyim sonra annem bedua ati bana bağırdı bütün bina duydu sesini su şişesini bana doğru fırlattı git adamın pesinden ablana gitmesin gitsin babanın dükkanına dedi sonra hemen indim adam aşağıdaydı bana dediki karimi yolarım ben gitmedim dedi sonra ablama gittim bide anneme dedimki anlama ara parayı versin dedim bana bedua etti beni itti kontörüm yok dedi bende benim telefonumdan ablama aradım ablamda tamam ben hallederim dedi haketti ama annem biletin yanında hep beni rezil ediyor bide babamin yanında benzini mahsum yapiyor🥺💔
Ben artık dayanamıyorum arkadaşlarım bile benimle dalga geçiyorlar bu kız annesi hergün ona pedua ediyor hergün dövüyor bilete böyle diyorlar bende böyle duyunca ağlıyorum ama inan beni anneme bir şey yapmıyorum o hep bana kötülük ediyor artık dayanamıyorum beni vurduğunda anne bana vurma canım açıyor dedim alde beni buraya devam ediyor dahada vuruyor o yüzden evlenmek istiyorum
Anlamiuorum ki su anneleri
Iyi bi insana rast gelecegini nerden biliyosun canim. Ailene kalsa kendi istedikleri biriyle everirler
Bende ya
10 yaşımdayken tacize uğramıştım ona söylediğim de bir şey yapmadi
Nasil oldu
Ney nasıl oldu
Taciz olayi
Ve annen nasik tepki gostermedi
Evimizin yanında bakal vardı halada var hergün oraya gidip bir şeyler alıyordum çıkolata dondurma gibi sonra yaşlı adam beni elemeye başladı özel yerlerimi dokunmaya başladı bende tabi canım gibi bir şey anlamıyordum 3 ay sonra ablamın kuaföründe taciz olayları açıldı sonra ben ablamın arkadaşına adamda bana böyle yaptı öyle yaptı dedim ablamın arkadaşına anlatım ablam dükkanına gelince ablamın arkadaşı ablama anlatı herşeyi sonra ablam delirdi sonra ablam o adamın dükkanına gitti onu rezil etti adamın karısı kocasını savundu yok kocam yapmaz bilmem ney filan bu olayın babamin hiç haberi yok söyledik koruktuk ya adamı öldürürse diye bu olaydan 5 yıl sonra benim okuldan bi arkadaşım o adamda çalıştı onuda aynı şeyi yaptı sonra kız işten çıktı karısıda onu boşadi
Şimdi babam geldi bu sana bahsettim az önceki olay haliğini olayı şimdi babam geldi annem tabi gine babamin yanında bahsin davrandı babamda bana bağırdı hakediyorsun dedi nerdeyse babam beni vurcakti şu an ağlıyorum hem suçlu hem güçlü artık kendimi öldürmeyi düşünmüyorum artık dayanamiyorum🥺😭😭😭😭😭💔
Ah kurban olurum ya, aglama bitanem aglama. Anlayissiz aileye denk gelince boyle oluyor
Polise gitmeyi denedin mi
Ya ilk defa babam bana bu kadar bağırdı korksun adama giyim şu an adamda tek başima ağliyorum
Yavrum ne dedgini tam anlamiyorum duzgun yaz
O şerefsiz annemde baba baram yoktu ben onunla konuşuyordum kızın bana bağırdı dedi bende ona dedimki ilk sen başlayın sen bana bağırdın sonra annem yine bahsum rolünü oynadı babamda bana bağırdı iste🥺💔💔
Hızlı yazdığım için yanış yazıyorum ondan
Sadece ölmek istiyorum
Agir bi imtihandan geciyosun ama bu gunler de gecicek elbet. Emin ol. Evlenince herseyden kacabilecegini dusunme. Bu sefer de hanimi oldugun evi temizleyip cekip cevirmek zorunda kalacaksin ve o is hic bitmicek. Bak ne tutturmus olursan ol oku bence. Diret ailene. Okucam de. Aciktan da olsa oku. Meslegin olsun.
Evlendikten sonra okurum diye düşünme ben oyle dusundum hemen cocugum oldu korunma filan hikaye Allah emretti mi cocuk oluyo. Cocuklarla da okul okunmuyo kolay kolaym
Seninde alah yardımcın olsun
Tek istediğim şey ölmek annem yılan gibi hayatımı bahmeti
Aslen onlarin tek istedigi bizlerin onlarin dogru gordugu hayati yasamamiz, oyle davranmamiz. Ama bizim ayri bireyler oldugumuzu ve kendi kararlarimizi alabilecegimizi bir idrak edemiyorlar kabul edemiyorlar.
27 yaşındayım. 20 yasindayken Kendi istegimle kendi istedigim kisiyle ailemi zorlayarak da olsa evlendim. O hayattan kurtulmK icin. Baskidan kurtulmak icin.
şu an kocamla günlü musun
Ama gel gor ki hemen cocuk oldu. Hayatımızı yasayamadik. Ekonomik kriz. Ben de esim gibi lise mezunuyum. O 10nyildir garsonluk yapa yapa onun meslegi o olmus. Bi de son zmnlarda kuryelige basladi. Erkek sonucta, bir sekilde eve ekmek getirmeli. Benim meslegim yok. Is tecrubem yok. Evde bekarligimdaki gibi kukumav kusu gibi kalakaliyorum.
Kocamla mutluyum cok sukur. Ama vicdansiz merhametsiz aileye denk geleydim sçmıştım.
Evlilik kacis yolu degil. Once meslegin olsun. Oku. Unutma bunu. Gunumuz turkiyesinde bu cok onemli.
Peki kaçtığında nereye gittiniz kimin evine gittiniz nasıl evlendiniz
Ilkin kayinvalideme gittik ikincisinde gorumceme gittik bizi bulamasinlar diye.
Peki kaynanan ona gittiğinde size ne dedi
hoş geldin kizim dedi ne dicek
Kaynanan sana iyi davranıyor mu
Evet
Iyi en azdan sevi seviyor
Aynen
Hayır saçmalama evlenince daha iyi bir hayatın olmayacak yani olabilir ama kendini köle durumuna getirme başkasına muhtaç değilsin okumaya bak
Beni okutmicaklar işte çalişmama izin vermiyorlar kız olduğum için 4 duvar arasinda otururum dişariyaa çıkmama izin vermiyorlar ev temizliği bana yaptırmaya başladilar🥺
Bence evlenirsem hayatım daha rahat olur ama evlenmeme de izin vermiyorlar kaçmaya düşünüyorum
Ya müge anlı olayları geliyor aklıma böyle dediğin için
Ya alah aşkına bana akıl ver
Bide annem beni zorla kapaticak
Hiç akraba yok mu okumuş bilgili falan onlarla konuş ailenle konusurlar belki
Yok işte hepsi onularını devam etmemiş
yks daha açıklanmadı?
Biliyorum
Biz telefondan hesapladık kaç tane soruyu yapmışım filan
eee yanii bu kötü aldığının göstergesi değil ki
Beni okutmicaklar hizmetçi gibi ev işini yaptircaklar bana dışarıya bile çıkmama izin vermiyorlar 4 duvar arasinda oturuyorum🥺
saçmalıyorsun şu an
Ben mi