Aile & Toplum İlişki uzmanları böyle söylüyor. Sizce de doğru mu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor ... Güncellemeler+1 yıl Güncel İlişki uzmanları böyle söylüyor. Sizce de doğru mu? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
zzzaaafffeeerrr Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Bence yanlış çünkü çevremde gördüğüm hep üzülen arayan barışmak isteyen erkekler oluyo kadınlar bir ay boş durmuyor ikinci haftada biriyle yakınlaşmaya başlıyor 0 0 Yorumla
Regnanspiritus Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl ilk gün ve bir hafta doğru sonra hep ilk gün gibiyim :D 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ayrıldığın kızın 1 ay sonra başka güzel ilişkisi olduğunu görünce üzülmüyor musunuz Yorumla Regnanspiritus +1 yıl Hayır. Yorumla Soran +1 yıl Demek ki sen istisnasın😄 kaç erkek tanodoysam sonradan hep kadının peşinde koşmuştur. Kaybetme korkusu erkekleri geri döndürüyor Yorumla Regnanspiritus +1 yıl Zamanında evet üzüldüğüm oldu. ama değmeyeceğini fark ettim. o yüzden napim yani canımdan değerli değil. olsa zaten gitmezdi. Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Doğru değil. Karakter ve severek ayrılmak belirleyici. 0 0 Yorumla
ЛҽЬula_ Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Genelleme yapmayı doğru bulmuyorum bence kişilere göre değişebilir 0 0 Yorumla
İrsisback Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kadın kısmı için yorum yapabilirim, doğru :D 0 0 Yorumla
istanbulzede Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Cinsiyet değil karakter meselesi olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. İlgisi yok böyle olmasını isteyenleri mutlu etme cabasi 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl peki? Sen söyle Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Y-A-L-A-N 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Niçin Cevap sahibi +1 yıl Ben hep aglarim Soran +1 yıl İlk günde son günde hep ağlar mıısn ayrıldığın kızın arkasından Cevap sahibi +1 yıl Tabi hic durmam her an her saniye her salise Soran +1 yıl Ahahaha
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı. Yalan 0 0 Yorumla
LeoPoldi Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Yalan gibi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Doğrusu nasıl Yorumla LeoPoldi +1 yıl İlk günlerde erkek daha cok uzuluyor Yorumla
Jhamostrap Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Yalan 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nesi yalan Yorumla Jhamostrap +1 yıl Bildiğin yalan böyle değil yani Yorumla Soran +1 yıl Nasıl peki sen söyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence yanlış çünkü çevremde gördüğüm hep üzülen arayan barışmak isteyen erkekler oluyo kadınlar bir ay boş durmuyor ikinci haftada biriyle yakınlaşmaya başlıyor
ilk gün ve bir hafta doğru sonra hep ilk gün gibiyim :D
Ayrıldığın kızın 1 ay sonra başka güzel ilişkisi olduğunu görünce üzülmüyor musunuz
Hayır.
Demek ki sen istisnasın😄 kaç erkek tanodoysam sonradan hep kadının peşinde koşmuştur. Kaybetme korkusu erkekleri geri döndürüyor
Zamanında evet üzüldüğüm oldu. ama değmeyeceğini fark ettim. o yüzden napim yani canımdan değerli değil. olsa zaten gitmezdi.
Doğru değil. Karakter ve severek ayrılmak belirleyici.
Genelleme yapmayı doğru bulmuyorum bence kişilere göre değişebilir
Kadın kısmı için yorum yapabilirim, doğru :D
Cinsiyet değil karakter meselesi olduğunu düşünüyorum
İlgisi yok böyle olmasını isteyenleri mutlu etme cabasi
Nasıl peki? Sen söyle
Evet gerçekten öyle
Bilmem gay'im sjfjcfjn
Kaybettikçe alıştık
Y-A-L-A-N
Niçin
Ben hep aglarim
İlk günde son günde hep ağlar mıısn ayrıldığın kızın arkasından
Tabi hic durmam her an her saniye her salise
Ahahaha
Doğru bence
Yalan
Yalan gibi
Doğrusu nasıl
İlk günlerde erkek daha cok uzuluyor
Yalan
Nesi yalan
Bildiğin yalan böyle değil yani
Nasıl peki sen söyle