Kötü biri asla değil melek gibidir
ama ben çocukluktan beri anneme bağlı biriyim
onunla dışarı çıkmayı sevmiyorum çünkü mağazaya gidince hep bize bir şey bakıyor kendinede al dediğimde istemiyor ve bu beni strese sokuyor çünkü görüyorum hani onun yaşıtlarıda gidiyor bir şeyler alıyor para sorunumuz falanda yok yani
az önce hamburger yemek istedi ben diyetteyim diye yemek istemedim bir şey içecektim sonra bu sefer sen yemezsen bende yemem dedi
o zaman baya sinirlendim çıktım eve gittim hani çok pasif biri kavga olsa kendi için konuşmaz kendine önem göstermez değer vermez
bende anneme bağlı olduğum için onu öyle görmek sinirimi bozuyor ve strese girip sinirleniyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer