Annem beni kötü etkiliyor ne yapmalıyım?

18 yaşındayım hayatta bazı takıldığım problemler var Acaba bana tavsiye verirmisiniz?

Malesef hiç arkadaşım yok hep çıkarı olunca yazanlar grubu. Bendende kaynaklı olabilir ya da doğduğumdan beri aynı yerdeyim otobüsle bile

bu yıl 12 sınıftım bitirdim. Büyük olasılık mezuna kalacağım. Bunu söyleyim. Ona göre tavsiye verirseniz

Bu hayatta beni kötü etkileyen malesef annem onlarca kötü yön sayabilirim. Fazla olumsuz olması, fazla acıtasyon yapması , kurban psikolojisine girmesi. mükkemiliyetçi olması , sürekli işlerime karışması sürekli zart zurt eleştirmesi şöyle yürüyorsun şöyle yürüyor odun gibisin aşırı tembelsin şöyle şişmansın arkadaşın şöyle böyle birşeyi illa kendi gibi yapmaya zorlaması , çoğu şeyi gereksiz görmesi gezmeyi tatile çıkmayı dışarda yemek yemeyi ve benim sevdiklerime karşı hiç saygılı değil mesela ben biryerde az bişey olsa bile keşfetmeyi seven biriyim küçük esnaflar küçük sokaklar doğa yerleri vs ama anneme biryere gidelim desek hep aynı avm'ye götürüp duruyor

kısaca beni çok olumsuz etkiliyor. Bu yüzden özgüvenim yok. Ne yapmalıyım?
Annem beni kötü etkiliyor ne yapmalıyım?
Cevapla