Almanya'da, koronavirüs aşılarının neden olduğu ağır yan etkiler nedeniyle yapılan tazminat başvurularından 253 tanesinin eyalet yönetimleri tarafından haklı bulunarak kabul edildikleri bildirildi.
Ası oldunuzmu? Olduysaniz sizde ne gibi yan etkileri oldu?
Ben de keşke sinovac olsaydım diyorum. O sıralar sinovacı tuzlu su olarak görüyordu herkes kötülüyordu, biontech övülüyordu her yerde bilinçsizce yaptırdık. Şimdi biontech vurulan herkes gibi ben de pişmanım 🙄
Evet sinovac olanlarla dalga geçiyorlardı, aşıdan saymıyorlardı vs. Sinovac olan üstüne biontech de olacak dedikleri için direkt biontech olmuştum boş yere o kadar aşı olmıyım diye. Çok pişmanım şimdi güzel kandırmışlar bizi. Tek doz oldum ben sadece zaten biontechi, boşa vuruldum yani. İnşallah görmeyiz ya, kimseye bir zararı dokunmasın 🙏🍀
Aslında doğal ürünler daha iyi ben korona olduğumda hastaneye hiç gitmedim doğal yöntemlerle geçirdim çok şükür sadece bı koku alma duyusunu kaybettim onun harici hiçbir şekilde halsizlik hissetmedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben aşı olmuştum abla 2 doz. yan etkisi hiç olmadı bende.
Çoğu tandigik kişilerde önemli derecede iz bırakmış sende olmamasına sevindim 🙏
Kolum hafif agırdı sonra bıraz yorgun hıssettım kendımı dahada bırsye olmadı
Hiç olmadım güvenmedim iyi ki olmamışım olanların bağışıklığı tek tek çöküyor.
Aşı oldum ama coronadan da korudu, evde herkes virüs kaptı ben olmadım, keşke yaptirmasaydim diyorum, ya da Çin aşısı olsaydım
Hayır korumuyo aslında ya ben hiç olmadım gripten daha kolay atlattım bünye meselesi aslında
Beni korudu bire bir temasta gördüm etkisini ama bünyem mi güçlü bilmiyorum
Ben de keşke sinovac olsaydım diyorum. O sıralar sinovacı tuzlu su olarak görüyordu herkes kötülüyordu, biontech övülüyordu her yerde bilinçsizce yaptırdık. Şimdi biontech vurulan herkes gibi ben de pişmanım 🙄
Bu bünye meselesi benim çevremde asi olanlar benden kötü geçirdi keşke hiç olmasaniz daha iyiymiş 🤷
@Selllaaamm evet maalesef sinovac için öyle dediler, haberlerde basın da öyle gösterdi umarım yan etkisini görmeyiz
Evet sinovac olanlarla dalga geçiyorlardı, aşıdan saymıyorlardı vs. Sinovac olan üstüne biontech de olacak dedikleri için direkt biontech olmuştum boş yere o kadar aşı olmıyım diye. Çok pişmanım şimdi güzel kandırmışlar bizi. Tek doz oldum ben sadece zaten biontechi, boşa vuruldum yani. İnşallah görmeyiz ya, kimseye bir zararı dokunmasın 🙏🍀
@Selllaaamm Amin inşallah, ben 3 tane oldum
Yasaklar için mi oldunuz yoksa isteyerek mi?
@Selllaaamm isteyerek olun dendi zaten
Zorunlu tuttular çoğu yerde. Okul için oldum mesela ben.
@Selllaaamm öğretmen misin
Hayır öğrenciyim.
@Selllaaamm ok
Ben komple kokumu kaybettim. Bir buçuk yıldır gelişme yok ve hala aynı 😅
Hangi aşıyı oldun?
Biontech
Hmm ben hiç asi yaptirmadim korona geçirdim hala benimde koku alma duyum azaldi baya 🥲
Şu an hala daha aynı mısın?
Evet gecmiyo ki bı doktora gitmekte kısmet olmadı bunun için
Sen gittin mi?
Hayır kalıcı
Doktora gitsem de bir şey ifade etmedi, koca karı ilacı tavsiye ettiler saçma şekilde
Aslında doğal ürünler daha iyi ben korona olduğumda hastaneye hiç gitmedim doğal yöntemlerle geçirdim çok şükür sadece bı koku alma duyusunu kaybettim onun harici hiçbir şekilde halsizlik hissetmedim
İlerisi için takip etmiştim ama, başarısız oldum sanırım. Güne üzülerek başladım 😅
Biontech oldum ve sanki olduktan sonra iq seviyem düştü gibi hissediyorum asddjdk
Nereye şikayet etcez bende yan etki yok ama yinede şikayetçi olalım kuyuya taşı atalım😂😂
Hayır olmadım
Ası vurulmadim diye laf sokanlar olmuştu şimdi keşke senin gibi yapsaydık diyorlar:)
Aşı olmadım çok şükür elhamdülillah
En iyisi bende olmadım iyi ki olmamısiz 😄
Evet bence de 😊
Biontech oldum unutkanlık oldu
Olmadım