30 yaşımdayım ama hep gençlerle takılıyorum, sizce normal mi?

Genelde gençlerle arkadaşlık kuruyorum kafa olarak uyum sağlıyorum aslında olgun bir insanım ama muhabbet sohbet sarıyor sizce normal mi?

30 yaşımdayım ama hep gençlerle takılıyorum, sizce normal mi?
30 yaşımdayım ama hep gençlerle takılıyorum, sizce normal mi?
Cevapla