Kaynanam tarafından eziliyorum, eşim de onun tarafını tutuyor. Boşanmalı mıyım?

Merhaba. Ben kocamla bir senedir evliyim. Evlendigimizde cok kısa bir süre annesinin yanında kalmak zorunda kaldık. Kaynanam da bize "ev ustunde ev olmaz" deyip yol verdi. Kendi evinizi kurun ben sizle kalmam da dedi ama gelip bizle kaldı ve sürekli benimle kavga etti. Bana ağıza alınmayacak hakaretler yaptı. Evin işleri hep bana bakar oldu. Kalkip yemek yedigi tabağı bile yıkamazken, evinmizde onca eksiklik varken sürekli beni eleştirdi sürekli bağırdı hakaret etti. Ben bu şartlarda evlendim kimseye bişey demedim. Şu eksik bu yok diye söylenmedim hep alttan almaya çalıştım ama kaynanam sessizliğimi ve uysallığımı burnumdan getirdi. Kocamin yanından ailemin yanına geldim hem kocamla yaşadigim sorunlardan, hem de annesiyle kalmak istemedigim icin. Açıkçası kocam annesine benim için laf söyleyebilen biri değil. Şu an annesinden kilometrelerce uzakta olmama rağmen bu kadın hala aramızı bozmaya çalışıyo. Eşim de annesinin kışkırtmalarıyla bana laf söylüyo, o bişey dememiş onun suçu yok diyo. Ezilmekten, eşimin beni böyle sahipsiz bırakmasından çok bıktım. Fitne fücur annesi için benimle kavga etmesinden de bıktım. Eşimin ailesini tanıyan akrabaları bile bana " Sen onlar için fazlasın" diyo. Kalbimde kafamda çoğu şey bitti zaten ama yine de fikir almak istedim son hamlemi yapmadan önce.

Kaynanam tarafından eziliyorum, eşim de onun tarafını tutuyor. Boşanmalı mıyım?
Cevapla