Sizce bu davranış normal mi yoksa siz kırılır mıydınız?

Benim arkadaşım hamile. Ben de çocuk istiyorum bunu biliyor. Birkaç aydır istemeye başladım zaten evleneli bir yıl dolmadı daha. şu an istediğimi bildiği halde çevresinde kim hamile olsa bana söylüyor tanimasamda söylüyor o da hamile şu da hamile kaldı falan diye. Hani söylesin ama öğrenir öğrenmez bana söylüyor heyecanlı heyecanlı ve söylediği kişileri tanımıyorum bile ben. Kendiside ikinciyi doğurcak.. ne bileyim sanki bazen laf sokuyor gibime geliyor ya da ben mi alınganlık ediyorum. Ayrıca ben çalışan okumuş etmiş bir kadınım kendisi okumadı. Bu yüzden mi bilmiyorum çok övünüyor gibime geliyor çocuk meselesiyle falan.

Sizce bu davranış normal mi yoksa siz kırılır mıydınız?
Cevapla