Kapandığım halde hala babam karışıyor, böyle bir şey olabilir mi?

10 yıldır kapalıyım, kapattıkca kapatasi geliyor bunların. Bugün sandalet giydim, hayir giyemezsin ayakların ortada. Dün bosbol elbise giydim, uzun.. üzerine dış kiyafet giymelisin öyle cikamazsin. Disarda niye pantolon giyiyorsun etek giy bilmem ne bilmem ne..

30 yaşındayım nerdeyse hala ne giysem karışıyor, baştan tavizi vermeseymisim keşke

Kapandigima bile pişman ettiler. Kapanmak , bu tarz erkeklerin üzerimizde üstünlük kurma çabası başka bir şey değil. Sokakta mini etekli kızlara agizlarinin suyu akar , akılları gider... herkesi kendileri gibi sanıp evdekileri iyice kapatmaya çalışırlar.

Kapandığım halde hala babam karışıyor, böyle bir şey olabilir mi?
Cevapla