Yıllar önce tacize uğradım ve korkumdan kimseye bahsedemedim, hayatıma baktım. Artık kaldıramıyorum, ne yapacağım?

Lise zamanimda tecavuze ugradim korkudan kimseye bahsedemedim cünku korktum cekindim bana saldıran kisinin kendini öldürdüğünu duydum yıllar sonra yeri geldi ben bile bu halimden utanip kendimi öldürmeye kalktim sonra birisi girdi hayatima sevmeye basladim ve iliskimiz ciddiye gidiyor benim bu halimi bilmeli mi her seyi anlatmalı mıyım yoksa susmalımıyım cıkmaz bi sokaktayım onu kaybetmekten korkuyorum

Yıllar önce tacize uğradım ve korkumdan kimseye bahsedemedim, hayatıma baktım. Artık kaldıramıyorum, ne yapacağım?
Cevapla