Siz olsaydınız görüşmeyi keser miydiniz abinizle?

Bundan 5 6 yıl önce abimin annemlere “o benim kardeşim olmasaydı yüzüne bakmazdım geriz***lının teki” dediğini duymuştum aradan yıllar geçti hâlâ unutmuyorum büyüdükçe kendime yediremiyorum. Ailesine karşı da ilgisiz önemsemeyen bi insan siz olsaydınız ne yapardınız

Siz olsaydınız görüşmeyi keser miydiniz abinizle?
Cevapla