Kız kardeşim benden 2 yaş küçük ben 24 o 22 yaşında her neyse ben evliyim şu an hamileyim falan derken yuvamdayım yani
Kız kardeşim ise geçen yıl nişanlandı ve nişanı bozuldu ailem bozdu yalan yok ve geçen sene beni sürekli uzak tutmak istedi kendi nişanında falan sen kıskançsın derdi falan bana hep oysaki hayır kıskanç değildim hep onun arkasında olup destekçi oldum
Aradan bir yıl geçti ve yeni biriyle tanışmış kendisi... nasiptir ama herkesin haberi olurken ailede ablası olarak son kişi olarak duydum açıkçası zoruma gitti neden mi çünkü kardeşim neden böyle davranıyor bilmiyorum hamileyim ağrılarım sancılarım oluyor kendi hayatımda bu kadar sorun varken neden bana böyle davranıyor çözemedim nisanlanacagini duydum ve bu yaz düğünü olacağını duydum bir gecenin içinde şok altındayım çocuk kimdir nedir soru sormaya Hakkım yok ismi nedir dedim Kız kardeşim ismini şimdilik saklıyoruz dedi bende kalsın dedi kendimi tuhaf hissettim eşim çok sinirlendi bu nasıl kardeştir dedi sanki yicek misin onun nişanlısını dedi bu nasıl davranmaktır ablaya dedi bugün 17 Haziran Kız kardeşim 22 yaşına girdi bugün doğum günü hediyesi almam lazım dedim eşime her neyse eşim dedi ki şuanlık alma biraz beklet ki anlasınlar biraz dargın olduğunu dedi siz olsaydınız napardiniz
Kız kardeşim ise geçen yıl nişanlandı ve nişanı bozuldu ailem bozdu yalan yok ve geçen sene beni sürekli uzak tutmak istedi kendi nişanında falan sen kıskançsın derdi falan bana hep oysaki hayır kıskanç değildim hep onun arkasında olup destekçi oldum
Aradan bir yıl geçti ve yeni biriyle tanışmış kendisi... nasiptir ama herkesin haberi olurken ailede ablası olarak son kişi olarak duydum açıkçası zoruma gitti neden mi çünkü kardeşim neden böyle davranıyor bilmiyorum hamileyim ağrılarım sancılarım oluyor kendi hayatımda bu kadar sorun varken neden bana böyle davranıyor çözemedim nisanlanacagini duydum ve bu yaz düğünü olacağını duydum bir gecenin içinde şok altındayım çocuk kimdir nedir soru sormaya Hakkım yok ismi nedir dedim Kız kardeşim ismini şimdilik saklıyoruz dedi bende kalsın dedi kendimi tuhaf hissettim eşim çok sinirlendi bu nasıl kardeştir dedi sanki yicek misin onun nişanlısını dedi bu nasıl davranmaktır ablaya dedi bugün 17 Haziran Kız kardeşim 22 yaşına girdi bugün doğum günü hediyesi almam lazım dedim eşime her neyse eşim dedi ki şuanlık alma biraz beklet ki anlasınlar biraz dargın olduğunu dedi siz olsaydınız napardiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer