Kız kardeşiniz böyle davransaydı napardınız?

Kız kardeşim benden 2 yaş küçük ben 24 o 22 yaşında her neyse ben evliyim şu an hamileyim falan derken yuvamdayım yani
Kız kardeşim ise geçen yıl nişanlandı ve nişanı bozuldu ailem bozdu yalan yok ve geçen sene beni sürekli uzak tutmak istedi kendi nişanında falan sen kıskançsın derdi falan bana hep oysaki hayır kıskanç değildim hep onun arkasında olup destekçi oldum
Aradan bir yıl geçti ve yeni biriyle tanışmış kendisi... nasiptir ama herkesin haberi olurken ailede ablası olarak son kişi olarak duydum açıkçası zoruma gitti neden mi çünkü kardeşim neden böyle davranıyor bilmiyorum hamileyim ağrılarım sancılarım oluyor kendi hayatımda bu kadar sorun varken neden bana böyle davranıyor çözemedim nisanlanacagini duydum ve bu yaz düğünü olacağını duydum bir gecenin içinde şok altındayım çocuk kimdir nedir soru sormaya Hakkım yok ismi nedir dedim Kız kardeşim ismini şimdilik saklıyoruz dedi bende kalsın dedi kendimi tuhaf hissettim eşim çok sinirlendi bu nasıl kardeştir dedi sanki yicek misin onun nişanlısını dedi bu nasıl davranmaktır ablaya dedi bugün 17 Haziran Kız kardeşim 22 yaşına girdi bugün doğum günü hediyesi almam lazım dedim eşime her neyse eşim dedi ki şuanlık alma biraz beklet ki anlasınlar biraz dargın olduğunu dedi siz olsaydınız napardiniz
Kız kardeşiniz böyle davransaydı napardınız?
Cevapla