Ablası olmayanlar ablanızın olmasını istermiydiniz?

Sorunlarımı paylaşabileceğim bir ablamın olmasını çok isterdim sanki bu hayatı biraz eksik yaşamışım gibi hissediyorum yani dertleşebileceğim bir ablam veya kız kardeşim olsaydı çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum.
Ablası olmayanlar ablanızın olmasını istermiydiniz?
Cevapla