Günümüzde bu tarz olaylar çok yaygın insanların nasıl yüreği kaldırıyor aklım almıyor.. ortada şüphesi bile olsa müdahale edilmesi gerekir çünkü orada bir can söz konusu.. Kim bilir ne kadar acı çektiriyolar çocuklara psikopatlar
Yanınızda bir çocuk kaçırılsa veya bundan şüphe duysanız müdahale eder misiniz?
Tabii ederim çocukları ne kadar sevmesem de hassas noktalarım arasında çocukların zarar görmesi de yer alıyor. Sadece çocuk olsa değil kim olursa müdahale etmeye çalışırım.
Evet şüphe duyardım tabi ki de yani müdahale ederdim ya da polisi arardım çünkü bu tür olaylar çok oluyor ne yazık ki mesela kaçıran kişiler de genelde çocuk ağlıyor ondan susmuyor diye bahane uydurup kaçırıyorlar. ama yine de dikkatli gözlem yapmak gerekiyor bazı insanlar tamamen ruh hastası olduğu için kendimiz de zarar görebiliriz
Ederim 🤔 Ortalığı ayağa kaldırırım 🤔 Millet zaten saldırmaya meraklı bir millet galeyena getirmek zor değil polis gelene kadar durumu kurtarırım 😂 Benim adama gücüm yetmez kafayı kullanmak lazım 😂
Direk hemen polisi ararım ya da çocuğu tanıyor gibi yapıp senin yanındaki yabancı kim gel biz seninle annene gidelim annen seni arıyor buldum seni derim ya da etraftan bağırıp yardım isterim