
Selamlar.. Diyelim ki yolda bir aracın bagajında ya da arka koltuğunda sizden yardım isteyen biri olduğunu fark ettiniz.. Bu durumda ne yapardınız? Keyifli geceler.. 😎🤘


Selamlar.. Diyelim ki yolda bir aracın bagajında ya da arka koltuğunda sizden yardım isteyen biri olduğunu fark ettiniz.. Bu durumda ne yapardınız? Keyifli geceler.. 😎🤘

Önce kaçıran ruh hastasının arkasından gelir kafasına sert darbe ile vurur bayıltırim uyandığında kendisinin eli kolu bağlı bulur o kaçırdığı kişiyi serbest bırakırim hadi evine derim dikkatli ol üzme kendini der teselli eder gönderirim gelelim o ruh hastasına kaçırmak ne demek mis çivi balta elimde çok Güzel sürprizlerim bekler onu ne kadar yalvarsa da şş der 🤫 cezasını veririm buradan benim de Psikopat olduğumu düşünmeyin böyle dedim diye 😅 Şeref yoksunlarina karşı caniyim dir iyi insanlara karşı son derece merhametli birisiyim
Yıllar önce güvenlik görevlisi olarak çalıştığım alışveriş merkezinin altındaki anayolda böyle bir olaya denk gelmiştim.
Otopark girişindeki noktada nöbetteyken karşı kaldırımda yirmili yaşlarında bir genç kızı bir araç içinden çıkan aynı yaşlarda iki erkek zorla bindirmişti. Kız da o an hiç unutamadığım bir çığlık atmıştı.
Hemen aracın marka, model ve rengini amirime bildirdim. O da emniyete bilgi verdi. Fakat sonrasına dair hiçbir bilgi alamadım. Birkaç kez sorduk, amirimden rica ettim o da konuştu ama araç ve içindekilere dair net bir bilgi bulunamadı. O gün ne oldu, ne bitti, o kız kimdi ve ona ne oldu bilmiyorum. Ama umarım güvendedir.
Böyle bir şey yine başıma gelirse asla tereddüt etmeden hareket eder ve yine elimden geldiğince yardım ederim.
Teşekkürler 😊
Ricalar.. :)
Bulundu mu?
Araç bilgilerini alarak polise bildiririm eğer imkanım varsa takip ederek polise anlık konum bilgisini veririm ki nereye yardıma gelecekleri için polise kılavuz olurum elimden geldiğince. Eğer mücadele edebileceğim biriyse kaçıran kişi direkt yine polise haber verip giderim herife salça olurum
Tam olarak napardım yaşamadan net bir şey söyleyemem. Ama Yapabileceğim bir şey olursa yardım ederim.
Ricalar yavrum benim🖤🖤
Cevap
16Cevap
Selam gadası 🙃
Yapacağım ilk iş polisi arayıp bilgi vermek olur. Sonrasında aracın önünde ani fren yaparak kaza yapmasını sağlarım. Napak arabam zarar görür. Ama bir can için değer
Kurtarmayı denerdim, keyifli geceler
Yaptım.
İster vicdanını rahatlattın , ister adam , ister hayırsever ne isterseniz diyebilirsiniz.
Bir kadını kacirmadilar ama eski kocasından kurtardım.
Hatta bu yardımı bu uygulamadan istedi.
Hatta benimle evlenmek istedi kabul etmedi.
Çünkü bu gerçek bir istek değildi.
Kendini buna mecbur hissediyordu bana hayatını borçlu sayıyordu.
şu an cocugu ile mutlu mesut yasiyor.
İnsanların hayatlarına dokunmak çok güzel.
Artık bütün hayatım bu olacak.
Nefesim yettiği kadar.
Herşeye rağmen hayat yaşamaya değer.
Yardim ederdim de adam bagajı nasıl açtı önce onu sorgulardım 😄
Bir de o gifi nereden buldun çok iyi kahkaha attım resmen 😄😄
ahsh :D ben bulurum ahsh
Hay sxiyim sosyal deneyinizi der yoluma devam ederdim galiba 😃
ahsha o nası duyarlılık kral ya ağlatıcaksın beni 🤣
Açıkçası artık kendi annen baban ve ailem dışında kimse için kılımı bile kıpırdatmam bana değer verdiğini gerçekten kıymet verdiğini düşünmeden hiçbir insan için bir şey yapmam.
Kayıtsız kalmayıp Olaylara müdahale olmuşlugumuz var, hatta semte nizam getirmek isterken sanık durumuna düşmüşlügümüz... 🥂
Cesaret ile aptallık arasında ince bir çizgi var.
Yardım ederim ancak, öncesinde kolluk kuvvetlerine haber veririm.
Keskin nişancı olduğum doğrudur uzaktan etkisiz hale getirip kurtarırım tabi ki 😎
😂😂😂Tam ciddi ciddi yazaktım gıfı gördüm yarıldım😭
Bi gece kadının sesi geliyordu poliss poliss diye bağırdım polis geliyor sandı kaçtı pislik herif.
Beni de kaçırın derim ya. Bıktık biraz ekşın olsun.
“N’oluyo olm ben dururken siz kim oluyorsunuz da kız kaçırıyorsunuz” derim 😛
Yardım ederim
Polisi ararim tabi napicam ajdj
ortalığı galeyana getiririm var ya
Polisi arardım ne yapabilirim ki
Polisi ararım
Yardım ederim hemen koşarım polisi ararım.
Yardım ederim
Polisi ararkonum ve plakayı veririm
Bagaji kapatırdım
Maceraya bayılırım
Fazla belaya gerek yok derim geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?