Yanlızlığa ne iyi gelir?

Ne arkadaş ne sevgili etrafimda kimse yok. Evet insan yanlızkende mutlu olabilir ama bazen. Bazen ise i kadar çok koyuyor ki. İnsanın etrafinda bir tane bile mi insan olmaz. Bi oturup sohbet edecek kimsem bile yok. Acaba problem bende mi ki?

Yanlızlığa ne iyi gelir?
Cevapla