Biz olmasak dünya bir hiç boş konuşuyorsunuz.. Keza siz kadinlar olmasanizda dünya boş. Aptal aptal imocilerle süsleyince bu popüler düşünceleri hiç bir şey olmuyor anlayacağın. Ayakların yere bassın ufaklık 😑
Erkekler olmasa kaplarimiz küçük olurdu. Birbirinizin kabine ok saplar zarfta hediye edersiniz, tek başınıza elinizde bir odun dolaşıp durur, İnsanların kaplarimiz yüzünüze gözünüze süs yapardınız hayvanları rahat bırakmaz, sabah akşam yemeli içmeli, çalgılı çengili parti yapardınız (emojilerden bunları anladım)
Erkekler olmasa elindeki telefon altında durdugun. Işık izlediğim televizyon sürdüğünü araba bindigin uçak baktığın saat bile olmazdı erkekler olmasa aç kalırsınız aç
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
daha güzel olurdu keşke olmasaydım
Ülke açısından çöküş yaşardık çünkü üreme paydası erkeklerde de var işçi sınıfında olan durumlarda kıtlık yaşanırdı. Aklıma gelen sadece bu.
Biz olmasak dünya bir hiç boş konuşuyorsunuz.. Keza siz kadinlar olmasanizda dünya boş. Aptal aptal imocilerle süsleyince bu popüler düşünceleri hiç bir şey olmuyor anlayacağın. Ayakların yere bassın ufaklık 😑
Erkekler olmasa kaplarimiz küçük olurdu. Birbirinizin kabine ok saplar zarfta hediye edersiniz, tek başınıza elinizde bir odun dolaşıp durur, İnsanların kaplarimiz yüzünüze gözünüze süs yapardınız hayvanları rahat bırakmaz, sabah akşam yemeli içmeli, çalgılı çengili parti yapardınız (emojilerden bunları anladım)
Erkekler olmasa elindeki telefon altında durdugun. Işık izlediğim televizyon sürdüğünü araba bindigin uçak baktığın saat bile olmazdı erkekler olmasa aç kalırsınız aç
Erkekler olmasa depremde hepiniz göçük altında kalırdınız mesela.
Bu sadece ihtimallerden biri.
Herkes herkese muhtaç kimse süs olsun diye gelmedi dünyaya
Biz olmadan ne kadar dayanabilirsiniz bir düşün
Kesin Öyle Olurdu Evet Ablacım
O işi nasıl halledeceksiniz peki biz yokken
Kıçınıza giyecek don bulamazdınız
Ağır sanayi çökerdi.
Güzel olmazdı
Oldu o zaman bana müsade
Daha sade
Babanda erkek
Yaşam farklı olur
Bunu ben anlatsam
İğrenç olurdu