5800 TL'ye siz çalışır mıydınız?

20 yaşındayım Lise mezunuyumm 3 dil biliyorum birçok kuruluştan sertifikalarım var istediğim bölüm gelmedi diye okula ara verdim hayatım boyunca sadece garsonluk yaptım bizim Urfa'da bütün cafe restorantlar asgari ücretin altında çalıştırıyorlar SGK yapmıyorlar a101 BİM'e gidiyorum ararız diyorlar boş ne yapacağımı şaşırdım çalışmam da lazım tatil yerlerine gittim kaldığımız lojmanlar leş gibi çekilmiyor dönmek zorunda kaldım sizin düşünceleriniz benimm için önemli teşekkür ederimm.
5800 TL'ye siz çalışır mıydınız?
Cevapla