80 Suriyeli ile gece 3 te karşılaştım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar gece 3 te eve gidiyordum karanlık bir geceydi kıştı bir kamyonda 80 tane Suriyeli vardı ellerinde pala bıçak kılıç vardı önlerine çıktım yolda yürürken kamyondan bana baktılar bir bagırdılar bana korktum gece 3 te korkudan panik atak geçirdim 1-2 dakika olduğum yerde kaldım onlarda sinirden bana bagırdı geç dediler galba arapça ne dediler bilmiyorum galba küfür ettiler sonra hızlıca elimle pardon işareti yaparak geçtim bu olay arkadaşlar 4 ay önce oldu sizce orada bana bıçak falan saplamışlarmıdır veya silah falan çekmişlermidir baya korktum o gün yoksa sanmıyormusunuz kişiler Suriyeli olunca insan herşeyi düşünüyor hiçbieyerimde iz falan yok hiçbirşeyde hissetmedim bir şey yapmadılar galba olaydan 4 ay geçti sizce hastaneye gitmeli miyim yoksa gerek yokmu Suriyelilerle afganlar ne kadar yobaz biliyorsunuz bunları ülkeye artık kim aldıysa sizce ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim yoksa gerek yokmu?

Güncellemeler
+1 yıl
Ara sokakta karşıma çıktılar çok korktum arkadaşlar sizce ne yapmalıyım
80 Suriyeli ile gece 3 te karşılaştım ne yapmalıyım?
Cevapla