Çalışamıyorum ben birey hissedemiyorum depresyondayım abim bakıyor bana yıllardır benden bir halt olmaz değil mi?

11 yıl önce 2012 senesinde depresyona girdim o gün bugündür çıkamadım birey hissedemiyorum kendimi sorumluluk alamıyorum lise 1 terkim kendimi sevmiyorum boyumu dış görüntümü sesimi hiç bi şeyimi sadece bilgisayar oynayıp herşeyi izleyerek yıllarımı geçiriyorum çok da sıkılıyorum ama mecburlukdan katlanıyorum işte asgari ücreti de kendimi de küçük görüyorum abim bakıyor bana sosyal hayatım başlamadan bitmiş oldu 16 yaşında 27 yaşına kadar boşa geçen 11 sene..

Çalışamıyorum ben birey hissedemiyorum depresyondayım abim bakıyor bana yıllardır benden bir halt olmaz değil mi?
Cevapla