Tacizden ceza almış ama ertelenmiş sapığı ifşa etmek suç mu?

Bir kaç sene önce adamın (!) biri diz boyu eteğimin altından yürüyen merdivenlerde cep telefonu ile video çekti. Suç üstü yakaladım. Çığlıkla yardım istedim ve konu yargıya intikal etti. Utanmadan davada "merakımdan çektim" diyen şahsiyet (!) uzun süren davanın ardından küçük bir para cezası ve 2 yıldan az hapis cezasına çarptırıldı. Para tacizden, hapis özel hayatın gizliliğinin ihalalinden. Ama yatmayacak. Hükmün açıklanması geri bırakıldı. Adam hayatına aynen devam ediyor. Bu adamın sapık olduğunu ifşa etmem suç mu? Daha kötüsü cep telefonunda bir çok kadının habersiz çekilmiş fotoları vardı. Biri siz de olabilirdiniz... Basına mı versem napsam bilemedim!!! Hukuki cevaplar da gelirse sevinirim tşkkrler..
Tacizden ceza almış ama ertelenmiş sapığı ifşa etmek suç mu?
Cevapla