Kötülük yapan niye cezasını çekmiyor?

Bir yengem var Allah'ım evlerden ırak. Çok kıskanç bir kadın kimsenin iyiliğini istemez kötülük yapmaktan çok hoşlanır çocuklarıda amcam olacak adamda öyle zalimlikten ailecek zevk alıyorlar gıcıklık vermeyi durduk yere gösteriş yapmayı çok severler para çok olduğu için kendilerini sergilerler. Yengem olacak kadın babanemle birlikte oyun kurup yuvamızı yıkmaya kalkıştı buna kızıda dahil birde kapalı müslüman olacak kendisi din Allah delisi gibi gösterir kendini insanlara (Kapalı kadınlara ya da müslümanlara lafım yok). Hala zalimlik yapmaya devam ediyorlar bizede çok oyun kurdular hep bizim kötülüğümüzü istediler hepsinden nefret ediyorum amcam hak yiyen bir insan aileside öyle kesinlikle insan değiller insanın başına kötü bir şey gelse halay çekip oynarlar ama adamlar hayatlarını yaşıyorlar anlamıyorum bu kadar kötülük yapıpta neden hala mutlular neden hala mükemmel bir şekilde yaşıyor? Yanlış anlaşılmasın kimsenin kötülüğünü istemiyorum kötülük yaptıkları halde neden Allah bedelini ödemiyorlar en çok bu insanın zoruna gidiyor. Çok sinir oluyorum ama sonra vardır Allah'ın bir bildiği diyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben inançlı biriyim lütfen tepki göstereceğinize yapıcı cevaplar verin bu insanlar gerçekten sizin düsündüğünüzden daha beter eğer görseydiniz tövbe çeker şaşıp kalırdınız.
Kötülük yapan niye cezasını çekmiyor?
Cevapla