Arap liderler neden böyle? Sadece bilgili olanlar cevap versin?

Şu Arap ülkelerin liderlerinin "ya hepimizi öldürün, ya da hiçbirimizi" diyip İsrail'e savaş açmasını çok isterdim. Ama nerdeeeee. İsrail'le normalleşmenin peşindeler, canım! Resmen gururlarının ayaklar altına alınmasına izin veriyorlar! Kime çalışıyorlar, neden böyleler anlamıyorum.

Arap liderler neden böyle? Sadece bilgili olanlar cevap versin?
Cevapla