Bizim sinifta bir kız var gruba soru sordu bende özelden cevap verdim. İkimizde birimize yardım ediyoruz. Arkadaşça kiz zaten abi diyor sevgilisi de var. Ben sadece cevap verince 4-5 kişi daha aynı sorunun benzerini soruyor ondan özelden attım
Güncellemeler
+1 yıl
Birde sınıftaki çoğu soruyu ben cevaplıyorum bundan dolayı da herkes bana soruyor ondanda sinif grubuna yazmadım
Sınıf grubuna sorulan soruyu özelden cevaplamak yanlış mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hayır normal bir şey.