Yeni biriyle tanıştım ama konuşmak istemiyorum. İletişimimi nasıl keserim?

Yeni biriyle tanıştım kız kendisi. Arkadaşımın ısrarı üzerine kızı ekledim. Kız kötü bir dönemden geçiyor işte o yüzden. Şimdi de kızla konuşmak istemiyorum, ama kız benimle konuşmaya çalışıyor planlar yapmak istiyor. Ne yapmam lazım sizce.
Yeni biriyle tanıştım ama konuşmak istemiyorum. İletişimimi nasıl keserim?
Cevapla