Konuşmak istemediğim biriyle iletişimi nasıl keserim?

Liseden bir arkadaşım var bıktım artık her şeyi bana soruyor alakalı alakasız emir veriyor hatta. kısacası beni kullanıyor. Şimdi de bir şey istedi benden. Ona cevap yazmasam olur mu? Çok sinirlerim bozuldu çünki

Konuşmak istemediğim biriyle iletişimi nasıl keserim?
Cevapla