Bu çocuğu küçüklüğümden beri tanıyorum ailemiz arkadaş ama ben küçükken hiç konuşmadım bir kaç kere yazıştık bazen anlaştık bazen tartıştık hatta bir kere ben buna bana şunu öğretirmisin dedim bakarız demişti emindim öğreteceğinden bunlar buraya geldiler ne yaptıysam konuşmadı şimdi de dedimki konuşalım mı dedim içimden gelmiyor diyor zamana bırak diyor ama konuşacağından emin değilim geç olmadan konuşmak istiyorum ne yapmam gerek çocuğa bildiğin yalvardim ya ondan hoşlanıyorum bazı şeyleri sezdiğim için yakın olmamak isriyorum dedi ben hemen seni sevmiyorum filan dedim ama yinede konuşmuyor ne yapmalıyim
Güncellemeler
+1 yıl
Beni takipten çıktı beni de çıkarmış engelledim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer